“Butang Baju Pon Tak Reti, Memang Patut Kena PukuI” Ramai Setuju Dengan Tindakan Tiz Zaqyah

Sebelum ini Viral di laman sosial apabila beberapa keping video telah dimuat naik dan menjadi bualan netizen . Video tersebut memperlihatkan keliaran beberapa orang anak muda melayu sewaktu berada di sebuah kel4b Malam yang tidak dikenalpasti.

Menurut video kelihatan beberapa orang influencer media sosial dan beberapa orang pengusaha kecantikan sedang berseronok melakukan tarian yang agak tidak sen0n0h menyebabkan video tersebut dihujani kec4man dari netizen.

Menurut video itu lagi selepas perkara tersebut berlaku , kelihatan beberapa orang remaja yang berada dalam video tersebut memberitahu bahawa mereka telah beerg4duh dengan artis iaitu Tiz Zaqyah yang disebut nama beliau oleh beberapa influencer yang menyebarkan video tersebut.

Difahamkan bahawa Tiz Zaqyah dan seorang lagi kawannya yang tidak dikenalpasti telah dibaling dengan botol ar4k oleh beberapa orang yang berada di kawasan tersebut dan menimbulkan perg4duhan yang tidak dapat dikenal pasti apakah punc4nya.

Video tersebut turut menampilkan tarian tidak sen0n0h daripada DarlingSAra yang merupakan usahawan kecantikan wanita yang dik3cam terruk sehinggakan mendapat ribuan like dan perkongsian di laman sosial twitter dan facebook.

Reaksi netizen yang rata-rata setuju instafamous ini kena pkul

Sumber : Rosmerah

Artikel Berkaitan   (Video) 2 mangsa buli dibelasah & ditampar 39 kali