“Dia kahwin dengan duda! – Wanita Ini Dilabel Penunggang Agama Sebab Tabur Fitnah Samakan Yaya Dengan Tok Ti Rampas Datuk K

Semalam hangat diperkatakan apabila isu ‘kawan baik’ rampas suami sendiri, tiba-tiba dengan tak semena-menanya ada seorang netizen cuba buat throwback dengan isu lain.

Para peminat penyanyi tersohor nombor satu negara Dato’ Seri Siti Nurhaliza, atau lebih mesra dengan panggilan Tok Ti ini bengang apabila wanita ini dikatakan tabur fitnah terhadap penyanyi tersebut.

Kes Yaya makan suami kawan baik sendiri ini mengingatkan saya kes keluarga Datuk K dengan Siti Nurhaliza. Kah!”

Ketika itu ada seorang netizen yang menyuarakan pendapatnya tentang kes Yaya yang sedang hangat jadi buat mulut warganet di media sosial. Tiba-tiba….

Ada orang samakan isu dan kontroversi perkahwinan Tok Ti dengan Datuk K sekitar 14 tahun lalu dengan isu Yaya ni.

Wanita itu mendakwa Tok Ti ‘merampas’ Datuk K. Bagi yang mengikuti perkembangan dari Tok Ti dari dulu, pasti akan tahu pasal isu sebenar.

Sumber : Twitter

Kata-kata itu telah mengundang kemarahan orang ramai dan membuatkan para peminat Tok Ti jadi meluat dengan individu tersebut. Lebih-lebih lagi menggunakan tulisan jawi untuk memerli penyanyi tersohor itu.

Malah, ramai yang perbetulkan semula fakta terhadap terhadap cerita sebenar. Selain itu, wanita ini dilabel sebagai penunggang agama oleh warganet kerana bagi mereka wanita itu dah ‘tabur fitnah’.

Tabur fitnah..Penunggang Agama – Netizen

    

Seperti yang kita sedia maklum perkahwinan Datuk K dengan Tok Ti dulu ada terpalit dengan kontroversi. Namun begitu, kes itu telah diperjelaskan dan kalau diperhatikan sekalipun tiada lagi isu antara keluarga mereka.

Tak payah lah jadi batu api kalau nak perhatian sekalipun.