“Lebih Baik Berpisah Sahaja” Ramai Retak Rumahtangga, Wardina Buka Mulut Apa Yang Sepatutnya Dilakukan

Sejak kebelakangan ini semakin banyak kes keruntuhan rumah tangga yang kita dengar tidak kira dari kalangan selebriti mahupun orang yang terdekat dengan kita. Kes sebegini semakin meningkat di Malaysia dari tahun ke tahun dan ianya seperti satu fenomena yang bermusim.

eperti tentang Lufya Omar yang jelas dilepaskan oleh suaminya Dr Hafiz dengan persetujuan bersama oleh sebab tiada kata sepakat dalam perbincangan rumah tangganya. Terdahulu, kes Pencetus Ummah, PU Abu juga menjadi hangat dengan isu keretakan rumah tangga dengan isteri, Ain Afini yang menjadi buah mulut warganet.

PERPISAHAN TU OKAY

Beberapa hari yang lepas, satu posting di akaun Instagram milik peribadi Wardina Safiyyah yang dulu popular sebagai actress jelita telah memberi komen mengenai masalah rumah tangga yang semakin hangat ini. Wardina memberi kata kata semangat untuk pasangan yang mengalami peristiwa itu untuk terus bangkit.

Keluarga Bahagia Wardina Safiyyah

Menurut penulisannya itu, berpisah itu sesuatu yang okay dan setelah itu untuk move on, kita mesti membuatnya untuk baik baik sahaja kerana tiada apa yang teruk mengenai perpisahan ini.

TAK ELOK HIDUP TIDAK DIHARGAI

Tambah Wardina lagi, apa yang menjadikan hidup kita tidak okay adalah apabila kita tinggal bersama orang yang tidak pandai menghargai d1ri kita. Daripada kita hidup menyakitkan hati send1ri lebih baik kita move on dan berpisah dengan cara baik, mungkin itu adalah jalan terbaik bagi kedua belah pihak.

BUKAN SAYA, CUMA NASIHAT KEPADA YANG MELALUINYA

Jelas Wardina lagi ini bukanlah fasa perpisahan bagi d1rinya kerana dia hanya membuat perkongsian sekiranya ada pengikutnya yang sedang melalui fasa ini supaya tidak berputus asa untuk menjalani hari yang mendatang.

Artikel Berkaitan   Dikejutkan 35 Ekor Kerbau Adik Syukor Mati Tiba-Tiba, Ia Berpunca Dari Penyakit ‘Hawar Berdarah’

Sumber Instagram

Wardina menyatakan bahawa untuk memulakan hidup baru ini merupakan sesuatu yang sangat susah namun begitu, kita mesti melaluinya juga dan jalan terbaik adalah mengharungi liku hidup dengan tenang dan sabar.

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih! SK Press

Sumber: Instagram Wardina Safiyyah