Raja Yunika Terkini Naik Angin Sampi Menangis Tak Henti Dengan Tindakan Aliff Aziz.

PELAKON Indonesia Raja Yunika berang dengan tindakan Aliff Aziz yang menafikan dakwaan telah mencuri sejumlah wang miliknya pada sebuah pertemuan awal bulan lalu.

Nampaknya ‘sinetron’ kecurian duit antara pelakon Indonesia Raja Yunika Putri dengan pelakon dan penyanyi Aliff Aziz belum berakhir apabila Aliff menafikan dakwaan dia mencuri sejumlah wang milik Yunika awal bulan lalu.

Raja Yunika turut mencabar penyanyi kelahiran Singapura itu memfailkan saman terhadap dirinya jika dakwaan itu hanyalah fitnah dan berniat jahat

“Berani kerana benar dan takut kerana salah! Kalau memang kamu berasa benar, kenapa harus sekat saya?

“Kesabaran saya sudah habis! Ayuh saman saya balik. Jangan berani hanya dengan perempuanlah bro… kamu boleh buat orang bergaduh tau!

“Sekarang baru saya tahu kamu bukan lelaki sejati. Kamu hanya berani bersembunyi di sebalik ketiak mereka yang bersembunyi di balik kata-kata!” tulisnya.

Antara kenyataan yang dimuat naik Yunika di Insta story


Yunika memuat naik beberapa posting gara-gara tidak berpuas hati dengan kenyataan Aliff Aziz yang mendakwa segala tuduhan kehilangan sejumlah wang tunai sebelum ini adalah fitnah.

Dalam pada itu, Yunika berkata dia turut menyesal pernah membantu Aliff dan menyifatkan penyanyi itu seperti melepaskan anjing sedang tersepit.

Mungkin kamu suka tengok orang lain bergaduh sebab perangai macam pondan. Kebenaran akan terungkap dan permainan kamu bakal berakhir! – RAJA YUNIKA PUTRI, Pelakon Indonesia

Dia juga menyesal kerana pernah kasihkan Aliff dan ternyata Aliff yang mengatakan dirinya menyesal sebelum ini adalah sekadar lakonan.

“Sejujurnya, saya menyesal kerana pernah kasihankan kamu. Ternyata kekesalan yang diucap sebelum ini semuanya sekadar lakonan.

“Kamu acah-acah seperti mahu insaf dan merayu tarik balik report… Kemudian lepas kamu fikir masalah sudah selesai, kamu akan gigit balik orang yang sudah tolong kamu! Orang jenis kamu ni tak boleh buat baik.

“Lebih baik kamu diam dari terus menyakiti hati mangsa-mangsa kamu dengan kenyataan yang membuatkan orang lain berbalah. Mungkin kamu suka tengok orang lain bergaduh sebab perangai macam pondan. Kebenaran akan terungkai dan permainan kamu bakal berakhir!” ujarnya.

Yunika juga menegaskan akan membawa perkara ini ke tengah memandangkan Aliff mendakwa Yunika sebelum ini memfitnah dan sengaja menuduh dia mencuri sejumlah wangnya di kelab malam di Singapura.

Selain itu, Aliff juga menyekat akaun Instagram Yunika dan ini menyebabkan Yunika bertambah berang terhadap Aliff.

Pada awal Jun lalu, Raja Yunika yang juga merupakan ahli politik di Indonesia mendedahkan sejumlah wang miliknya dicuri Aliff ketika berada di sebuah restoran Jepun di Singapura.

Ekoran itu, pelakon berkenaan membuat laporan polis di Singapura pada 7 Jun lalu.