“Sape Punya Keje Ni” Achey Kongsi F0to Terima Pelbagai Komen Dari Netizen

Ada-ada saja foto dengan ayat lucu ramai apabila seseorang itu dikatakan mirip dengan selebriti terkenal tanah air. Pelawak popular yang lebih sinonim dengan panggilan Achey juga tidak terlepas daripada hal berkenaan.

Foto dikatakan iras Achey tular lagi

Terdahulu, ada juga seorang individu yang dikatakan mempunyai iras Achey tular namun kini sekali lagi hal itu berulang dan kali ini orang lain pula yang dikaitkan dengan penyanyi lagu Kita Baik Ramai Sayang ini.

Satu perkongsian terbaru Achey menerusi Instagram bagaimanapun mencuit hati ramai apabila dapat diperhatikan dalam foto yang dimuat naik ini terdapat seorang lelaki yang turut dikatakan iras dengan dirinya.

“Jangan sampai Achey Bocey yang suruh korang duduk rumah!,” tulis dalam foto itu.

Apa yang lebih mencuitkan hati rakan selebritinya iaitu Black Hanifah juga apabila ada saja foto lucu dikaitkan dengan sahabatnya itu.

“Sape punya kerja ni??? Tak kesah laa janji apa sahaja jalan yang boleh buatkan korang duduk rumah n paham bahasa…” ujarnya.

Meskipun dia bertanya kepada semua, siapakah yang melakukan hal berkenaan namun dia tidak terlalu mengambil pusing dengan kandungan dalam foto itu tetapi dia lebih memandang ianya dari sudut positif.

Ini kerana, keadaan di seluruh dunia sangat membimbangkan dengan penularan j4ngkitan wab4k coronavi1rus dan semua telah dinasihatkan untuk mengikuti arahan supaya orang ramai menurut Perint4h Kawalan Pergerakan.

Namun begitu, satu isu yang kurang enak didengar apabila ada yang mengambil ringan akan Perint4h Kawalan Pergerakan sehingga menimbulkan kemar4han ramai.

“Asal yang macam ni semua kau!!”

Dalam pada itu, perkongsian Achey juga meraih pelbagai komen dimana netizen turut terhibur selain juga ada yang memuji sikap Achey yang tidak cepat melat4h ini.

“Steady kau Chey”

“Hero c0v1id-19 ni. Harap hero kita tabah dengan perangai rakyat Malaysia”

Artikel Berkaitan   “Takde otak! Mesti anak dia pun bodoh” – Video Guru Dibelasah Dengan Ibu Murid Sampai Muka Melecet Hanya Sebab…