Tular Video Pengantin Perempuan Menangis Gara-Gara Mengetahui Bekas Kekasihnya Datang Jadi Pengapit.

Baru-baru ini tular video menunjukkan seorang pengantin perempuan menangis seperti terkena histeria apabila mengetahui bekas kekasihnya datang ke majlis pernikahannya dan menjadi pengapit.

Berdasarkan rakaman, pengantin perempuan itu pada mulanya berdiri bersama sekumpulan pengiring pengantin dengan memakai kebaya hitam.

Keadaan yang pada mulanya tenang tiba-tiba bertukar menjadi gamat apabila pengantin perempuan menoleh ke belakang dan melihat bekas kekasihnya sedang memegang payung, menjadi pengapit kepada pengantin lelaki.

Dek kerana tidak dapat mengawal emosi, pengantin perempuan itu menangis sekuat hati seperti terkena histeria.

Menurut laporan, pengantin perempuan itu terpaksa berkahwin dengan lelaki lain selepas hubungannya bersama teman lelaki tidak mendapat restu daripada keluarga.

Video yang tidak diketahui lokasinya itu kini menjadi tular di laman sosial dengan pelbagai reaksi berbeza daripada netizen.

View this post on Instagram

Pengantin wanita ini kaget ketika mengetahui pria yang bawa payung pengantin adalah mantan kekasih yang ditinggalkannya menikah dengan pria lain. Baru-baru ini viral video kisah sepasang kekasih yang harus berpisah. Keduanya terpaksa berpisah karena, sang wanita dijodohkan dengan laki-laki lain oleh orang tuanya. Video tersebut diunggah oleh akun facebook Yuni Rusmini pada, Selasa (4/8/2020). Dalam rekaman berdurasi 30 detik tersebut menunjukkan seorang pengantin wanita berjalan diiringi keluarga. Tak disangka, dibelakang sang wanita yang membawa payung adalah mantan. "Pengantin wanita ini histeris saat tahu yang membawa payung dalam iringan adalah mantan kekasihnya," tulis dalam keternagan video tersebut. "Setelah 4 tahun berpacaran, mereka akhirnya berpisah karena sang wanita dijodohkan dengan laki-laki lain oleh orang tuanya,". Setelah tau lelaki tersebut mantan kekasihnya, pengantin wanita ini sontak memeluk sambil menangis histeris. Keluarga disekitar pun menenangkan wanita tersebut.

A post shared by smartgram (@smart.gram) on

kredit era

Artikel Berkaitan   “Muka Anak Awak Ni Akan Menakutkan Kanak-Kanak Yang Lain” Tak Cukup Dihina, Kanak-Kanak Ini Dilarang Ke Taska