Pintu Lipat Rosak, Jangan Terus Buang Ini Cara Cepat Jimat Duit Anda

Pintu lipat jenis pelastik yang digunakan di tandas memang cepat rosak. Kebiasaanya, kerosakkan yang dialami adalah bilah pintu lipat tercabut dari klip atau landasan. Ada pula tu, pintu cantik lagi dan tak sampai setahun pun dah jadi rosak. Tapi nak ganti dengan yang baru sayang pula. Ini jalan penyelesaian paling mudah dan jimatkan poket anda. Tukar pintu lipat yang rosak tadi menjadi pintu biasa. Nak tahu macam mana? Tengok gambar yang telah disediakan ni.

(Visited 659 times, 1 visits today)