“Bid4dari Syvrga Sentiasa Ada” – Ramai S4yu Lihat Shuib Bawa Selendang Siti Sarah

Sejak isteri tercinta Shuib iaitu Siti Sarah Raisuddin menghembvskan nafas terakhirnya pada 9 Ogos lalu akibat Cov1d-19, Shuib berusaha keras untuk terus kvatkan diri menjadi bapa yang kuat di depan mata anak-anaknya.


Tambah pula, anak bongsunya, Ayyash Affan telah selamat pulang ke pangkuannya selepas dilahirkan secara pembed4han pada 6 Ogos yang lalu. Sejak itu, Shuib mengambil alih sepenuhnya tugas menjaga kebajikan anak-anaknya lebih-lebih lagi Ayyash Affan.

Terbaharu, Shuib membawa keluarganya untuk bercuti bersama ke Langkawi. Ternyata, ketika percutian itu Shuib menggambarkan rasa ri1ndu kepada arw4h isterinya untuk bercuti bersama seperti dulu.

Dalam video yang dikongsikan oleh @langkawiskycab itu, pihak mereka sempat untuk merakam saat Shuib memegang selendang milik Siti Sarah yang digelar sebagai bid4dari syvrga. Disebabkan perkongsian itu, ramai yang memberi komen tentang rasa r1ndu Shuib.

Ada juga yang mengatakan bahawa Shuib tidak tunjukkan rasa rindunya secara terang-terangan kepada orang ramai. Bukan itu sahaja, turut ada yang memberi komen bahawa Allahy4rham merupakan seorang yang begitu istimewa bagi Shuib sehingga dia sanggup untuk berbuat demikian.

“It’s not easy… Dia bukan tak redha, tapi dia dah terlalu r1ndu” – Netizen

Situasi itu membuatkan ramai yang turut sama seb4k dan mendoakan agar Shuib terus kuat menjalani kehidupan sekeluarga. Malah, rata-rata memuji perbuatan Shuib itu kerana dia menunjukkan rasa r1ndu yang begitu mendalam kepada arw4h Siti Sarah.

Admin doakan supaya Shuib terus kuat untuk menjadi ayah yang mithali untuk anak-anaknya yang masih kecil.

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Sumber:Tiktok via DNQ