Ramai Gadis Pat4h Hati Haqiem Rusli Akan Kahwin Hari Ini Namun Haqiem Minta Maaf

Tinggal beberapa jam lagi penyanyi Haqiem Rusly akan menamatkan zaman bujangnya dengan gadis pilihan, Anis Sofea.

Penyanyi Haqiem Rusli akan menamatkan zaman bujangnya dengan gadis pilihan hati, hari ini menzahirkan ucapan maaf jika ada mana-mana kenalan yang tidak menerima jemputan menghadiri hari bahagianya.

Menurut Haqiem atau nama sebenarnya, Ridzuan Haqiem Rusli, 23, dia terpaksa menghadkan jumlah jemputan atas faktor semasa.

Perkara tersebut dikongsikan penyanyi lagu Mimpi itu menerusi satu status di Insta Story.

“SAYA NAK MINTA MAAF JIKA ADA RAKAN2 YANG TAK DAPAT SAYA JEMPUT UNTUK MAJLIS ESOK, ATAS SEBAB JEMPUTAN KAMI SANGAT TERHAD DAN SOP YANG SANGAT KETAT.

“THATS WHY KAMI TAK DAPAT JEMPUT SEMUA DAN KAMI LEBIHKAN KELUARGA DAN SEDARA MARA. TERIMA KASIH, DOA KAN YANG BAIK2 SAHAJA,” tulisnya.

Sementara itu menerusi platform sama, Haqiem turut berkongsi persiapan akhir majlis perkahwinannya yang didominasi dengan serba putih.

Kongsi persiapan majlis

Video Player

00:00
00:30

Sehari sebelum majlis pernikahan, Haqiem, 23, bersama Anis Sofea, 19, dilihat turun padang ke lokasi yang akan diadakan majlis resepsi mereka.

Terpancar kebahagiaan di wajah pemilik nama Ridzuan Haqiem Rusli apabila tidak lekang dengan senyuman ketika membuat siaran langsung (live) di Instagram, semalam.

Dalam pada itu, Haqiem juga sempat menyanyikan sedikit potongan lagu daripada penyanyi Anji yang berjudul Dia.

Di ruangan komen, rata-rata peminat perempuan mula melu4hkan rasa pat4h hati melihat ‘crush’ yang diminati akan berkahwin.

Namun, jauh di sudut hati, mereka tetap mendoakan kebahagiaan pelantun lagu Tergantung Sepi dan bakal isterinya selain dipermudahkan urusan hari bahagia.

Terdahulu, Haqiem membuat pengumuman mengejvt apabila memberitahu bahawa dia bakal bernikah pada 19 November ketika memberikan ucapan selepas memenangi anugerah bagi kateg0ri Penyanyi Lelaki Popular Anugerah Bintang Popular ke-34 (ABP34) pada Sabtu lalu.

Artikel Berkaitan   Rahsia Penciptaan Ruas Jari Yang Boleh Hilangkan Rasa Sakit Dengan Teknik Urutan

Sumber: TikTok @qiemiliowner

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Sumber: Ohbulan