“Dia Tahu Serba Serbi Tentang Diri Saya Dan..”- Emma Maembong Mengaku Masih Berkawan Dengan Bek4s Kekas1h

Tidak din4fikan bukan mudah untuk mengekalkan hubungan baik dengan bekas kek4sih, namun lain pula dengan pelakon Emma Maembong yang tiada masalah untuk kekal berkawan.

Menerusi satu perkongsian di Insta Story, Emma berkata ia bukan satu kes4lahan untuk berbaik dengan bekas kek4sih yang sebelum ini pernah berada dalam hidupnya dan serba serbi tahu tentang apa yang disukainya.

“Ya, saya mengaku masih berkawan dengan bekas teman lelaki. Bagi saya, pada awal ketika baru berp1sah memang normal jika wujud perasaan b3nci dan mar4h tetapi jika difikirkan semula, dia sal4h seorang yang pernah kita kenali dalam hidup.

“Dia mengetahui serba-serbi tentang diri kita seperti suka makan apa dan juga yang pernah ambil hati kita tetapi sayangnya dia tetap bukan jodoh kita,” katanya.

Menjawab soalan daripada netizen bagaimana cara untuk terus berkawan dengan bekas kek4sih, Emma berpendapat tidak perlu bermvsuh dengan individu yang pernah dianggap lebih daripada seorang kawan.

“Bukankah lebih seronok ada seorang sahabat yang sudah tahu mengenai diri kita dan masih lagi berkawan. Mungkin dia tahu bagaimana untuk tenangkan kita.

“Pada awal dulu memang rasa ger4m sangat tetapi lama-kelamaan perlu sedar dia bukan jodoh kita. Tidak s4lah jika hendak berbaik dengan seseorang yang pernah jadi sebahagian daripada hidup dan tercatit dalam sejarah buku hidup kita,” ujarnya.

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Update Report

SUMBER :KOSMO!

Artikel Berkaitan   Ramai Y4ng Tak Sangka,Rupa Rupanya Shikin Maembong Pernah Menj4di Menantu Chef Wan!