Masuk Sekolah 2 Hari Lepas Bertunang Calon Pilihan Mak – “Cikgu Siap S1ndir”

Tidak ramai gadis yang setuju untuk berkenalan dengan calon pilihan keluarga pada zaman kini yang serba moden. Mereka yang hendak berkahwin cenderung untuk memilih sendiri siapa yang hendak dijadikan teman hidup.


Bukan apa, ibu bapa tidak mahu anak2 menjalinkan hubungan secara p4ksa dan mungkin tidak akan bertemu bahagia yang dicari. Tetapi bila ianya dipersetujui oleh kedua pasangan lelaki dan wanita, itu adalah lebih baik kerana pilihan keluarga itu lebih baik.

Tular baru2 ini apabila seorang wanita telah memuatnaik sebuah video yang menunjukkan permulaan mereka berdua berkenalan yang diaturkan keluarga sehinggalah ke majlis pertunangan. Ianya berlaku sebelum 2 hari si gadis itu yang akan memulakan sesi persekolahan.

Setelah 2 hari selepas majlis bertunang itu diadakan, si gadis memulakan sesi persekolahan dan apabila video tersebut telah tular, ramai yang memberikan reaksi yang berbeza terhadap pertunangan si gadis dan bakal suaminya itu. Malah ada beberapa orang guru yang turut “meny1ndir” gadis tersebut.

Video:

@baizura414

ramai chat tanya mcmana kenal.. pnjang sngt ceritanya..nah untk yg single jgn malu2 sbb jodoh kena cari ye##jodohpilihanmama ##cintarestukeluarga ###jodohrahsiaallah ##fyp ##masukberandafyp

♬ original sound – 💥OWNER PTAB💥A.PULUNGAN – 💥 SOUND💥AHMAD YOPITA PULUNGA

 

Video:

@baizura414

Semoga dipermudahkan setiap urusan puteriku… ##jodohrahsiaallah ##semogabahagiatilljannah ##fyp ##fypシ

♬ original sound – 💥OWNER PTAB💥A.PULUNGAN – 💥 SOUND💥AHMAD YOPITA PULUNGA

 

Apabila menjengah ke ruangan komen pula ramai yang mendoakan semoga cepat dilangsungkan perkahwinan mereka dan ada juga yang memberikan pendapat yang berbeza tentang beberapa orang guru yang telah meny1ndir gadis tersebut. Al maklum la kan masih muda jadi mungkin guru mereka mahu anak muridnya focus belajar.

Komen Netizen:

 

Sumber : Tiktok

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Sumber : http://www.sinarviral.com