Mira Filzah Tak Akan S0rok Jika Benar H4m1l, Mahu Berbulan M4du Ke Eropah Minggu Depan

Desas – desus mengatakan Mira Filzah kini berbadan dua nampaknya masih menjadi tanda tanya apabila pelakon drama The Hotel itu tidak mengesahkan perkara berkenaan.

Menurut Mira atau nama sebenar Nur Amirah Filzah Badioezaman, 28, spekul4si h4mil bukanlah perkara baharu baginya dan memahami keterujaan peminat ingin melihat dia memiliki cahaya mata.

“Setiap pasangan yang berkahwin pastilah mahukan zuri4t. Gos1p mengenai keh4milan sebelum ini pun pernah bertebaran apabila ada yang tengok baju yang saya pakai dan muat naik di media sosial, dari sisi kononnya nampak macam saya sedang meng4ndung.

“Biasalah, peminat mestilah mengh4rap untuk terima berita gembira ini.

“Tapi apa-apa, saya akan beritahu pada semua. Saya tak akan sorok,” katanya kepada mStar.

Mira berkata demikian semasa ditemui di majlis pelancaran model baharu telefon pintar Vivo V23e di Hotel Majestic, di ibu kota.

Dalam pada itu, Mira berkata, dia tidak berkecil hati dengan pelbagai spekulasi termasuk penyebaran video ‘b4by bvmp’ yang dibuat oleh peminat berhubung keh4milan itu.

Malah, dia melihat semua itu adalah satu perkara yang baik dan mungkin menjadi doa agar impian itu tercapai.

“Tak ters1nggung pun. Sebagai selebriti mestilah peminat nak tahu perkembangan ini. Saya faham.

“Tak apa, anggap saja kata-kata mereka itu sebagai doa… sampai waktu tepat saya akan umumkan,” katanya.

Dalam pada itu, Mira memberitahu dia sudah merancang untuk bercuti di Eropah selama sebulan bagi berbulan madu dan berehat bersama suaminya, Wan Emir Astar, 31, bermula pada minggu hadapan.

“Semenjak berkahwin kami memang tak sempat lagi bercuti bersama. Jadi ini adalah peluang terbaik untuk kami bercuti sebab sempadan negara sudah dibuka.

Artikel Berkaitan   “cus shes trynna kill herself bcs of love” – Gadis Alami Major Depressive Disorder Sampai Masuk Wad Gila, Lepas Tunang Kantoi Curang…

“Lagipun sampai bila nak tunggu CVD-19 nak berakhir? Jadi kita teruskan saja hasrat ini sambil kekal menjaga kesihatan kend1ri dan prosedur operasi standard (SOP),”katanya.

Mira dan Emir mend1rikan rumah tangga pada 3 September 2020.

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Sumber : Mstar