Manisnya Poligami, Suami Bagi Bini Muda RM20k Sebelum Balik Rumah Isteri Tua

Dengar saja perkataan poligami, pasti para wanita sudah tidak senang duduk kerana ia merupakan sesuatu yang agak sukar diterima walaupun ada yang sedia untuk berkongsi kasih.

Namun, jika sudah merasai kebahagiaan berpoligami, perkara tersebut tidak menjadi masalah dan tugas seorang suami pula haruslah adil dengan isteri-isteri yang lain.

Bagi duit belanja

Hal ini samalah seperti perkongsian seorang pengguna TikTok dikenali sebagai Fara Zurkanaini apabila memuat naik satu video  diberikan suami RM20,000 tunai selepas meminta duit belanja sebelum lelaki itu balik ke rumah isteri satu lagi.

@farahzurkanainiMinta duit belanja dia bagi 20k..klau mcm ni aku nk minta istana lah🤣 #fyp #poligami

♬ suara asli – 𝕬𝖗𝖎𝖘 𝕴𝖗𝖊𝖓𝖌 – 𝕬𝖗𝖎𝖘 𝕴𝖗𝖊𝖓𝖌

Dia yang merupakan isteri kedua juga sempat berseloroh  diruangan kapsyen dengan meminta sebiji istana memandangkan duit RM20,000 senang sahaja diberinya.

Biar tak kaya asal berkongsi

Perkongsian tersebut menjadi perhatian ramai dan telah ditonton lebih dari 300 ribu viewers tidak sampai sehari dimuat naik. Rata-rata mereka berasa gembira dengan kebahagian yang dikecapi pengguna TikTok itu.

Ada juga yang mengatakan jika suami dapat memberikan duit belanja sebesar itu, hidup dimadukan pun tidak mengapa kerana tahu suaminya mampu menanggung segala keperluan isteri-isteri.

Kalau macam ni ramai je wanita rela dimadukan

Didoakan rezeki melimpah ruah

Tanggungjawab suami, adil kedua2 pihak

Semoga bahagia dunia akhirat

Ada pulak yang nak jadi madu

 

Sumber: TikTok @farahzurkananini

Artikel Berkaitan   Hari ke-2 masuk kerja, dh ada staff kantoi dengan Menteri Agama